Tuesday, February 19, 2013

Clarasonic Mia2

@ 4:27 PM
photo

Guzel bir hediye ama berbat bir sevgililer gunu hediyesi.
Paketi acar acmaz cidden $ok oldum. Pembe oldugu icin romantik oldugunu dusundum dedi. :) Birileri ona suratimi temizleyen bir fircanin ne olursa olsun pembe sapli bile olsa daha romantik olmadigini soylemeli ama gecmis olsun, ayip oldu ama ben soyledim bile.

Neyse, onun disinda neticeden gayet memnunum. Yeni bir urun olmadigi icin ozelliklerine hic girmiyorum. Sabah aksam yuzumu yikarken kullaniyorum. 3-4 gun olmasina ragmen gercekten gozlenebilir bir fark yaratti. En guzel tarafida pek cok yuz fircasi, sungeri, vs. gibi asiri sert olmamasi. Acitmayacak, cizmeyecek kadar yumusak ama temizleyecek kadar sert, tam ayarinda. Bunca zaman almadigima cidden pismanim. Daha onceden alsaydim, hem sevgililer gunu hediyesi olmayacak hemde bu guzel aletten bunca zaman mahrum kalmamis olucaktim. Olsun n'apalim artik, gec olsunda guc olmasin.

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review