Tuesday, February 26, 2013

Dogum gunu~

@ 4:13 PM

Baby boy

ilk fotografinda "Alemin kraliyim" pozu veren, kendinlen i$iltili ((!) bknz. hareler), tipsiz bebe gectigimiz hafta sonu 33. yas gununu kutladi. 
Hemde oyle boyle degil 2 gun 2 gece suren partiyle.
Babaannesi Italya'dan dogdugu gun onun icin yaptigi karti ve birlikte cekildikleri fotograflari gonderdi. Eski fotograflari sevdigim icin pek hosuma gitti.

Baby boy

Bu resimde nispeten daha yakisikli olmaya baslami$ :) 
Babaannesinin kucaginda  gulucukler atiyor.

Robby'nin dogum gunu icin aslinda cok farkli planlarimiz vardi ama son 1-2 gun cikacagini ogrendigimiz kar firtinasi her seyi degistirdi. Disarida bir yerlere gitmek yerine dedesinin ciftlik evinde parti yapmaya karar verdik. 
Ciftlik evi dediysem, 50 yil kadar once ilk aldiklarinda ciftlik eviymis. Zaten ciftlik evi olarak kalsaydi, hayatta gitmezdim. Cunku birakin ciftligi, ben piknikten bile nefret ederim. Hatta pek cok kadinin niye sevdiginide hic anlamam. Hadi erkekler bir mangalla ugrasiyorlar, ama kadin icin tam eziyet; etleri sotele, salata yap, kasik, catal, tabak, bardak ne var ne yok ta$i, sonra eve gel yika, bir suru camasir, iyyyk!!! ustelik butun gunu dag basinda tuketmekte cabasi, ne ki iki lokma yicez!

 Gelelim ciftlik evinin hikayesine; o gunlerde surekli Amerika'da ya$amayan, i$ icin gidip gelen bir adamin niye koskaca ciftlik aldigini sorunca anlatti. Dedesi icerisinde genis bir arazi icerisinde farkli yerlere kondurulmus 4 ev olan ciftligi, 3. cocuklari dogdugunda anne ve 3 cocugunu simgeledigini dusunerek babaannesine dogum hediyesi mahiyetinde  almis.
Ne erkekler var dunyada, karilarinin kiymetini nasil biliyorlar!
Zaman icerisinde dedesinin golf meraki nedeniyle golf sahasina cevirmi$, ve bir suru ba$ka $ey yaptirip surekli yenilemi$ler. $uan icinde kendileri icin 1 misafirleri icin 3 tane mu$temilat, kapali havuz, jakuzi, sauna ve parti salonu var. Yani parti icin super bir ortam, ara sira aile dugunlerini falanda burda yapiyorlar.
Benim ki$isel goru$um aldiklari donemde gene bir kriz olmu$tur. Muhtemelen dedesi du$e$ denk getirip almi$ (du$e$ diyorum, cunku cimri bir adam), hanimdan izinsiz aldigi icin tirsmi$, ne yapsam etsem derken hediye diye yutturmu$tur. Cunku biliyorum, Italyan erkekleri karisindan korkar, ve boyle firildakliklari bilir, agzi iyi laf yaptigindan hanimin bir $ekilde gonlunu alir.

Disarida yapacagimiz bir partiye karda buzda arkadaslarimizin gelmesi zor olacagindan, gelenler mustemilatlarda kalir, 2-3 gune de yollar duzelir zaten diye dusunerek partiyi orada yaptik. Organizasyon ve parti sonrasi toplama islerini sevmedigim icin yemek ve temizlik islerini profesyonellere biraktik. Onlarda sagolsunlar i$lerini iyi yaptilar. Sayelerinde deli gibi eglendik.

Bu ara bana nazar mi degiyor, n'oluyor anlamadim. Hic bir i$e elimi surmedim ama eve geleli 2 gun oldu hala boynum agriyor. Ayni ortamda uzun vadeli takilmak beni SIKIO, 2. gunun sonunda SIKILmaya ba$lami$tim her halde o yuzden oldu. SIKtim kendimi boynum tutuldu, yada havuzla eve arasindaki 2-3 metrelik mesafeyi islak islak gecince tutuldum. Bilemiyorum, artik...

Kisilerin bulundugu resimler onlarin ozeli oldugu icin sizinle sadece guzel manzarayi payla$iyorum.

Farm house

Farm house

Farm house

yukaridaki filitresiz, a$$agidaki filitreli
ikisi de ayri hosuma gittigi icin ikisini de ekledim. 

Farm house

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review