Tuesday, February 26, 2013

TJMax ali$-veri$i~

@ 5:13 PM

Tjmax, AJwright, Marshall's ve Home Goods yada hepsini kapsayan adiyla TJX magazalari Amerika ve Kanada'da bulunan, genellikle iyi urunleri (cok cok ucuz olmasada) nispeten uygun fiyatlara satan, benim de cok SIK ugradigim magazalar. Uygun fiyatlarin yani sira urun skalasinin genisligi, ve cesitliligi bu magazalari ilk geldigimden beri vazgecilmezim haline getirdi.

Dogal olarak cogu zaman ihtiyacim olsun olmasin bir seyler alip cikiyorum.
Bakalim en son ne almi$im

Tj max alisverisi

Sexy hair serisinin hemen hemen her cinsini kullandim (healhy, strait, big, curly, etc. ). Hepsi de bana iyi geldi. O yuzdende buldukca alip zulalamaya devam ediyorum.

40 carrots Cleanser benim almaya niyetim yoktu ama Robby icinde keratin, A vitamini falan var onlarin hepsi akne'ye birebir alalim bunu dedi diye aldim. Hic fena degil, $imdilik memnunum. Siyah benekler, acik gozenekler hala yerli yerinde ama cildimde biraktigi temizlik hissi ho$. Dokusu da guzel, hasas ciltlere cok uygun. Bazi temizleyiciler gibi suratimi param parca etmedi. Yinede uzun vadede  beni Dermalogica'dan vazgecirek kadar super olacagini sanmiyorum. Benim icin temizleyicilerin sultani hala Dermalogica, onunda kotu tarafi fiyati

Oliva bagno shower gel her tur zeytinli urunu sevdigim gibi bunu da sevdim. Kokusu super, kopurmesi ortalamanin uzerinde ba$kada bir numarasi yok. 

$imdilik bu kadar, 1-2 gun sonra TJMax ali$-veri$i (2) diye bir yazi daha gelir diye tahmin ediyorum. Cunku bugun gitmesem, yarin seytan durter ne gelmis acaba diye merak eder gene giderim. Eee gitmisken bo$ cikmak olmaz der atarim sepete bir seyler :) 






0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review