Monday, March 11, 2013

Keep Calm & Carry On~

@ 10:43 AM
Aksi gibi Chicago hafta sonu cok yagmurluydu. Gezmeyi sevdigimiz icin tabiki yagmur bizi duruduramadi ama arada islanmamak icin yagmurdan kacip, magazalara dar attik kendimizi.O kacma anlarindan birinde, Marshall's'da gezerken buldum bu kutuyu.
Cay kutusuymu$.

keep calm and carry on

Robby, 2. Dunya Savasi sirasinda Ingilterede cildirmi$, nereye saldiracagini $a$irmi$ insanlari sakinle$tirmek icin posterlere "sakin ol ve devam et" yazdiklarini soyledi. Gerci posterler hic bir zaman asilmamis ama asilsa bile etkili olur muydu tarti$ilir. Cunku mesela Amerika'da yollarda SIK SIK gordugumuz hamburgerli tabelalarin insanlarin i$tahini acmadigi ve hamburgercilere yonlendirmedigi bilimsel olarak kanitlanmi$. Yani resimlerin kayde deger etkiler birakmadigini artik biliyoruz ama yazi belki etkilidir. Nede olsa algi surecinde beyinde izledikleri yollar farkli. Ara$tirmak lazim...

Icmek icin aslinda fazla baharatli buldugumdan english breakfast cayi sevmem. Kutusu ho$uma gittigi icin, sonrasinda icine ba$ka sevdigim caylardan doldurma amacli attim sepete.
Hem belki beni de sakinle$tirir belli mi olur...

Cay demi$ken, kuru kuru cay gitmez, yaninda guzel bir cikolatadan bahsetmeden gecmek olmaz.  Kahve cekirdegi buyuklunde minik cikolata taneleri. Gayet diyet friendly bir arkada$, her biri 1 kaloriymi$. 4-5 tane yesem bana yetiyor. Coook cok az yagli ve az $ekerli, benim bile $ekerimi cikarmadi yani o derece. Zaten butun kutuyu bile yesek 70 calori aliyoruz. 
dark chocolate nibs
Trader's Joe'dan aldim.Amerika'nin Mid-West di$indaki bolgelerinde var mi bilmiyorum. Ben $imdiye kadar sadece Chicago ve yakin cevresinde gordum. Kendi adiyla cikardigi dogal/Organik urunleri satan bir market. Organik marketlerin pek cogundan daha hesapli olmasi ve cali$anlarinin yardim sever olmalari ile favori marketim haline geldi. Son donemde kucuk ali$-veri$lerimin tamamini Trader Joe'dan yapiyorum.

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review