Monday, March 25, 2013

tig isi cicekler~

@ 1:34 PM
Crochet flowers

Mart ayinin sonu gelmesine ragmen hava kendisine yaki$mayacak soguklukta :(
Haliyle di$ari ciksam bile cabucak eve donuyorum. Evde otururken tikinmamak icin elimi oyalayacak bir $eylere ihtiyacim oluyor.

Daha once burda bahsettigim soktugum kazaklardan birinden rengarenk iplerim olmu$tu. Az ve ince ipler olduklari icin orguyle guzel bir $ey yapma ihtimali goremedim.
Cicekler yapsam guzel olur diye du$undum ama dantelden, tig i$inden hic anlamadigim icin ba$ta gozum yemedi. Youtube videolarininda yardimiyla aldim tigi elime, denemeye ba$ladim. Bu arada tigimda L'oreal'in sac boyasinin icinden cikti. 

Ipler sokulen kazaktan, tig sac boyasindan, ornekler youtube'dan...
Amator ruhuma saglik :)

Ilk denemelerim goruldugu uzere pek bir yampiri yumpiri ama git gide duzeliyor. 
Belki bir zaman sonra guzel olanlarini birle$tirip, balkondaki oturma grubuna kirlent yapmayi dusunuyorum. Cok begenirsem yatak odasina da koyabilirim, cunku yatak ortumde cicekli yada belki bu iplerim bitince yeni ipler alip african flower dedikleri bir model var onu yapsam diyorum.

Belli olmaz, bakalim $imdilik kendimi boyle oyaliyorum.




0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review