Thursday, March 7, 2013

TjMax alis-veri$i 2~

@ 12:58 AM
Sene icerisinde bazi zamanlar vardir. Indirim urunleri secilmi$, geriye pek alinasi bir $ey kalmami$. Yeni sezona henuz gecilmi$. Urunler raflarda yerlerini almi$ ama hava hala yeni sezona uygun bir hal almami$tir. Magazalar gezilir ama ne alsam, ne giysem derken eli bo$ gonlu ho$ cikilir. i$te ben tam boyle bir hal icerisindeyim. Boyle zamanlarda canim illede bir $eyler almak istediginde ki$isel bakim yada ev urunlerine yoneliyorum.

tjmax shopping

En son makyaj temizleme mendillerimin azaldigini farkettim. Tjmax'e ugradigimda daha once kullanmadigim bir marka olan forever young'in mendillerinden aldim. Aman Yarabbim! ben boyle kuru bir temizleme mendili gormedim. Temizlemesine temizliyor ama benim icin fazla kuru ben daha nemli olanlari seviyorum. Bitirene kadar evde daginiklik yapip i$ cikarmasin diye SIKIcam di$imi ama bir daha alacagimi hic sanmiyorum.

Bed head colour goddess sac acici spreye gercekten ihtiyacim vardi. Duz sacliyim ve banyodan sonra sacimi onsuz acmam mumkun degil yani aslinda acarimda epey bir yolunur. KI$In koyu renk sac kullanmayi sevdigim icin her ki$ saclarimi boyuyorum. Bu bebekte sac rengini koruma iddiasinda, hadi bakalim, performansini zaman icerisinde gorecegim. Henuz degi$ik kokusu di$inda pek bir numarasi yok gibi ama zaten topu topu 3 kere kullandim.

Plantlife aromatherapy herbal sabunu dogal urun  oldugu/gozuktugu icin aldim. Cok guzel kokmuyor, daha dogru pek fazla kokmuyor. Dogal oldugununda garantisi yok yani uzerinde ne organik ne de ba$ka bir etiket yok. Tipik bir pazarlama tuzagina du$mu$ bile olabilirim. Her neyse, bir iddiaya gore made in USA, enteresan... genelde Amerika'da Amerikan yapimi urun gormek az rastlanan bir durumdur. Gluten, paraben, GMO yokmu$ icerisinde. Ye$il cay, zeytin yagi (ki muhtemelen ben o kokuya tav oldum) ve daha nice onemli gerekli yag ozleriden, faydali ve organik bitkilerden yapilmi$. Soguk i$lemden gecirilmi$, aksi halde, o ozlerin faydalari kayboluyormu$. Ultra moisturizing (cok iyi nemlendiren) yaziyor. Bakalim, n'apicak, uzerindeki agacini sevdigim, sende beni sevicek, bana iyi bakicak misin? :)

Limonlu banyo sabununun rengine, kutusuna, kokusuna, her $eyine hastayim. Nemlendirme iddiasi falan var ama canim benim, onu kullanmaya kiyamiyorum ki, nasil ogreneyim n'aptigini :)

boots

Ki$ biterken bir bot (daha) almak hic aklimda yoktu. Ba$kalarinda goruyorunce ho$uma gidiyordu ama hic elim gitmiyordu almaya. Saatine mi denk geldi artik ne olduysa bilemiyorum. Birden bire fiyati uygun, cok rahat ve tarzida guzel eee daha ne olsun dedim, aldim gitti.  Cok islak yada camurlu havalarda giyilmez diye du$unuyorum ama ofis icinde ve bahar aylarinda ho$ olur gibime geliyor. Bakalim, ne zaman giyicem. 

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review