Tuesday, April 16, 2013

A$i maceram~

@ 2:53 PM
cake & tea

Gunlerdir genellikle evdeyim. Yukaridaki fotografa bir de bilgisayar ekranindan izledigim diziyi ekleyin. I$te bu aralar tam oyle takiliyorum. Cay- kek- dizi ucgeninde, 3 "S" li gunler ya$iyorum, sessiz sakin soft.

Amerikada kalici oturumumla alakali kagitlar icin tibbi kontrolden gecmem gerekiyordu. Cok detayli bir testler degil, son derece basit bir kontrol olucakti. Cocuklukta ve ergenlikte yapilmasi gereken a$ilar, ve bagi$iklik testleri de bu kontrolun bir parcasiydi. Biraz kan aldilar, 2 sonra gel dediler. Ben son derece rahattim cunku okul ve i$ icabi son 10 yildir surekli hastanelerde takiliyorum. Evhamli bir tipte oldugum icin check-up'larimi hic atlamam her sene yaptiririm. Bir $ey olsa orada cikar diye du$unuyordum.
2 gun sonra testleri almaya gidince ne ogreneyim, karma a$ilardan kabakulak eksik, tetanos eksik!
Yolda giderken kopek isirsa kudurarak olmem an meselesi!
Bir cocuk sevsem o da tesaduf okulda, parkta orada burada hasta bir arkadasindan kabakulak kaptiysa bana bula$tirmasi an meselesi!
Hayir, o cocuk o iyile$ir. Ben yeti$kin halimle nasil iyile$irim? doktorda soyledi zaten hastaneye yatirmam gerekir, cok tehlikeli dedi. (ki ben bunu zaten biliyordum)

Bu kadar temel a$ilarin olmamasina cok $a$irdim. Belki de dozunu az verdiler, bilemiyorum artik...

Gecen per$embe ak$am 7 itibariyle karma ve tetanos a$ilari oldum.
Ama ne!
Ben boyle a$i gormedim! Omru hayatimda boyle $ey ya$amadim!

A$ilari oldum. Olurken cok acimadi. Zaten cok miz miz degilimdir. Cocukken bile igne gorunce aglayan zirlayan cocuklardan olmadim. Mesele sonrasi zaten.

Muayene odasinin kapisindan ciktik. Ba$im terlemeye ba$ladi ama di$ kapiya dogru yurumeye devam ettim. Birden ba$im nasil donmeye ba$ladi. Bayildim bayilicam. Hem terliyor hem donuyor. O sirada tam du$uyordum, Robby kucakladi di$ari cikardi. Temiz hava alinca rahatladim.

Boyle zamanlarda karnim doysun, keyfim yerine gelsin diye yemege cikariz. Bu seferde oyle yaptik ama yiyemedim ki icim bir garip oldu. Cok actim ama yiyemedim, lokmalar bogazimdan gecmedi.

Eve geldik, bir $eyler izledik ama ayni kotu his devam etti. Gece cok zor uyudum. Daha dogrusu uyuyamadim. Sabah 5-6 gibi yorgunluktan sizdim. O gun bugundur kendimi ilk defa iyi hissediyorum.
Gunlerdir dogru durust bir $ey yapamadim. Hep kolum agridi, o agrida kendince bir yorgunluk yapti. Seri seri mayin gibi dolandim durdum.

Bu kadar SIKINtiya degdi mi? bence degdi. Gelince annemede yaptirmayi du$unuyorum. Zira saglik bakanliginin butce kisintilariyla yedigi haltlar malum. Tek doz yuzunden sakat kalan cocuklarin hali icler acisi. Belki karma a$ida da, tetanoz'da da benzer bir azaltmaya gittiler. Kim bilir... Tedbir almak lazim.

flowers

Cicekler sevgilimden :)

Sagolsun boyle ho$luklar icin ozel gunler olmasini beklemez.

Belki kolumun agrisini dindirmedi ama en azindan moralimi duzeltti.

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review