Wednesday, April 17, 2013

karanlik, soguk ve islak~

@ 4:06 PM
Nisan ayina yaki$mayacak cirkinlikte bir gun bugun
Canim hic bir $ey yapmak istemiyor
Yapamiyorumda zaten
Fotograf cekmeyi denedim, olmadi. guzel cikmadi.
Kitap okumaya basladim, isiksizliktan gozlerim cok cabuk agridi.
Cok yagmurlu, di$ari da cikamiyorum
Oylece hic bir sey yapmadan oturuyorum
Karakter olarak son derece keyifli bir insan olmama ragmen, suan depresif duygular icerisindeyim
Sanirim Boston'daki saldirida tuzu biberi oldu.
Biz (Robby ve ben) ikimizde farkli zamanlarda da olsa Boston'da okudugumuz icin olaya daha ba$ka bir duygusallikla bakiyoruz.
En kotusude son 10 yilda bu ulkede yasananlar nedeniyle secilmis yoneticiler ve burokratlar yalanci coban durumundalar.
Olan her olayin, yapilan her aciklamanin altinda bir $eyler aramak sinirleri cok yipratiyor.
Belki de en guzeli hic dusunmemek, du$unmemeye cali$mak.

fall trees

Aslinda benim yagmurla pek bir derdim yok.
Agaclarin ye$il oldugu, havanin ilik ve nispeten aydinlik oldugu bir gun yagacaksa yine yagsin. 
Helali ho$ olsun ama boyle bir gunde olmasin.


Ps. fotograf gecen sonbaharda ciftlik evinden, sevdigim turdeki yagmurlu bir gunden.

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review