Tuesday, April 16, 2013

Physicians Formula ali$-veri$i~

@ 11:07 PM
physicians formula

A$i oldum,  kolum aciyor, eve tikildim,SIKILiyorum, vs. sizlaniyor olsamda hic cikmiyor degilim. Arada acil durumlar (!) icin cikmaya devam ediyorum.
Nedir bu acil durumlar?
Mesela buyuk indirimler acil durumdur, kacirilmamalidir.
Gecenlerde instigramda shoppingmage "CVS'lerde PF urunleri $6 indirimde" indirim alarmini vermi$ti. Hemen CVS'e ko$tum, bitmeden yakaladim.

Coook sayida kapatici aldim. Evde de bir suru oldugunu gozonunde bulundurarak onumuzdeki 2 sene hic kapatici almasam yeter. Bozulmamalari icin acmayi du$unmuyorum. Belki bir kismini anneme verebilirim. Eskiden olsa eve giderken e$e, dosta, akrabaya hediye olarak verirdim ama bagaj sinirlamalari hemde insanlarin tavirlari yuzunden bir daha hic kimseye hediye goturmeme yeminim oldugu icin baska kimseye vermeyi du$unmuyorum. Bakalim, umarim cabuk bozulmazlar.

Urban Decay'in 15. yili icin cikardigi goz kalemlerini aldiktan sonra kendime bir daha asla goz kalemi  almamak icin soz verdigim halde kirpikleri besledigini iddia eden marker goz kaleminine direnemedim. Henuz denemedim ama deneyince guncellerim.

3 tane rimel, en ucuza gelen degil ama bulduguma en sevindigim urunler oldu. Cunku PF rimelleri surekli kullaniyorum. Belirginle$tirmesi di$inda pek bir numarasi yok. Surekli kullanmamin sebebi allerjik olmasi ve hassas gozler icin yapilmi$ olmasi. Gercektende ka$indirmiyor ve kirpiklerimi dokmuyor. Kotu tarafiysa suyla etkile$im icine girdiginde cabuk akmasi. Tabiki rimeli sureyim sonra havuza gireyim ama akmasin beklentim yok ama yagmurda akmasin mumkunse. Yinede i$imi kesinlikle goruyor. Cunku en azindan sicakta falan akmiyor.
Bana hasas gozler uretilmi$ piyasadaki en iyi  rimel.

Biri mat, digeri parlak renklerden olu$an 2 tane far paletini Urban Decay'in Naked Basics'deki renklerine benzettigim icin aldim. Denedim ve kaliciligini, pigmentasyonunu, yakmamasini, akmamasini, ka$indirmamasini her $eyini begendim. Basics'e uygun fiyatli ama kaliteli bir muadil olabilecek nitelikte. 

Daha once hep acik renk farlari aydinlatici olarak kullaniyordum. Ilk defa ozel olarak aydinlatici aldim. Paketi pek guzel degil, begenmedim. Fazla ucuza kacmi$lar. Oyuncak gibi duruyor, cok plastik. Bereket icindeki urun guzel. En muhimide bu zaten.

Bir indirimi daha yakalami$ olmanin hakli gururuyla :) yeni bebekleri makyaj cekmecesine arkada$larinin yanina ugurladim. Artik rahat rahat uyuyabilirim :)



0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review