Friday, May 10, 2013

Dalli gullu cay fincanlarim~

@ 1:58 PM
grace tea ware

Yine bir gun gece gece uyku tutmadi. 
Sonra bir an adeta $eytan durttu!
Ebay'de cay fincani bakmaya ba$ladim. 
Hem altin yaldizli, hem dalli gullu olunca dayanamadim aldim.
Kabul ediyorum; cok fincanim var ama hepsi kahve fincani. Hic biri tabakli cay fincani degil. Yanina kucuk bir kurabiye koyup servis yapabilecegim fincan bir ihtiyacti :)
Vintage gorunumlu olmalari cok ho$uma gitti.
Cunku ne kadar ozel olursa olsun gercek vintage alamiyorum. Sus esyasi icin belki ama kullanacagim e$yalarda cok iyi korunmu$ vintage e$yalar bile benim gozumde 2. el e$ya muamelesi goruyor.
 (Annemden, anneannemden vs. kalma is o ba$ka, zira o durumda birazda duygusal bag mevzusu devreye giriyor)

Porselenin kalitesi olsun, tarzi olsun her $eyini sevdim. Cin mali oldugu icin resimlerin yaniltici olabilecegi kaygisiyla sipari$ ettigim halde, hic bir bakimdan hayal kirikligina ugramadim.
Lenox'a yakin katede ama fiyati cok daha uygun.

Tekrar aradigimda aldigim saticida bulamadim ama Grace tea ware diye aratirsaniz bulabileceginizi du$unuyorum.





0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review