Tuesday, May 21, 2013

TjMax Ali$-veri$i 3~

@ 1:19 PM
tjmax ali$veri$i
Bu aralar o kadar fazla alis-veris yapiorum. Co$tum, kendimi astim resmen.
 Sevgilimde sagolsun hic yardimci olmuyor.
Ne zaman off gene cok aldim desem "eee iyi olmu$, lazimsa almi$sindir" :S
bu anlayi$ beni dumur ediyor. Ben bu tepkilere ali$kin degilim. Insan bir ters tepki verir, ben cali$iyim sen ye, ohh musrif kadin falan der :P
Yok $aka $aka, halimden ve halinden memnunum.

 Genellikle bir kerede cok sey aldigimdan hem aldiklarimi gormek, hem unutmamak icin her aldigimi yazagima kendime soz vermi$tim ama bunu yapmam artik mumkun degil cunku coook cok fazlalar. Dolayisiyla sadece u$enmeyip fotografini cektiklerimi yazabiliyorum.
Aldiklarimin bazilari sacma sapan seylerde olsa, bazilari gercekten ihtiyac. Mesela bu son TjMax ali$-veri$im cidden ihtiyacti.
  
Olive Grove Products Hand Lotion Icerisinde zeytin yagi oldugu icin aldim. Dalan'in el kremine benzemesini umut ediyordum. Benzemiyor ama bu da guzel. Icinde portakal cicegi esansi varmi$. Iyi bir karisim olmu$, fena degil. Fiyatina kiyasla miktari cok fazla, karli bir ali$-veri$ yaptigimi hissediyorum. Uzun bir sure el kremine ihtiyacimiz olmayacak. 

Rich Olive Oil Hand Soap En son $ukran gunu yemegi icin Wisconsin'a Robby'nin annesine gittigimizde, Winconsin'in nispeten du$uk vergilerinden ve Outlet mall'un makul fiyatlarindan faydalanmak icin Bath and body works'u adeta somurmu$ 15-20 paket el sabunu almi$tik. Onlar yeni bitti. El sabunu yeniden ihtiyac listesine eklendi.
Zeytin yagli, turunc esansliyla guzel kokan bir sabun.
Icinde gerekli yaglar (essensial oils) varmi$.
Elleri cok iyi sekilde nemlendirmeyi hedefliyormu$.
Hakikatende iyi nemlendiriyor. Kullanmaya ba$layali 10-15 gun oldu. Ellerim gayet iyi durumda. Ki benim el ve ayaklarim yaz-ki$ cok kurur ve catlar. $uan itibariyle bu sorun ortadan kalkmi$ durumda.
Made in USA olmasi ve Hoboco gibi saygi duyulan bir kurumdan onayli olmasi diger iyi taraflari, cunku hayvanlar uzerinde test falan yapilmadigindan ve icindekilerin dogru ve eksiksiz yazildigindan emin olmu$ oluyoruz.
 Antibakteriyel olmamasi buyuk bir eksi ama evde coluk cocuk olmadigidan bu ozellik bizim icin olmazsa olmaz degil. 

Pecksniff's Shower Jell Kullandigim en guzel shower jellerden bir tanesi. Erkek parfumlerini sevenlere duyrulur!
Cunku tam manasiyla erkek parfumu gibi kokuyor.
Kokusu sedir agaci, kehribar ver limon kokularinin muhte$em kari$imi dersem kesinlikle abartmi$ olmam.
En guzel tarafiysa o buram buram koku, du$tan cikinca cok azaliyor, vucudum kurudugunda buyuk olcude kayboluyor. Zira etrafta sevgilisinin parfumunun icine du$mu$ bir kiz olarak dola$mak istemiyorum. O keyif du$ta ve sadece bana ozel kalsin mumkunse. :)
Bittiginde eger TjMax'de bulamazsam, ebay'den tekrar sipari$ etmeyi du$unuyorum.

 Big Sexy Hair Shampoo burada da bahsetmistim, bu seri bana iyi geliyor. O yuzden vazgecemiyorum. Saclarimi cok temiz hissettiriyor, ma$a yada duzle$tiriciye gerek olmadan sadece fircayla bile kolayca $ekil almasini sagliyor. Fiyatida uygun, daha ne istiyim. Yerine daha iyisini bulmadigim muddetce bittikce (hatta bitmese bile) zulalamaya devam ediyorum.

Bed Head Colour Goddess sprey sac kremi olmadan sacimi asla tariyamiyorum. Haliyle surekli ihtiyacim oluyor. Her seferinde farkli bir marka denemeye cali$iyorum ama bu sefer alternatif bir marka yoktu. En son $ubat'in sonu gibi aldigim ve burada yazdigim gibi ayni urunu kullanmaya devam ediyorum. Hala ayni fikirdeyim. Kokusu guzel, sacin dola$iklarini aciyor, ve ba$ka pek bir numarasi yok. Sacimin rengini koruyup korumadigini bilmiyorum cunku uzun zamandir boyatmiyorum. Dolayisiyla o hususta bir degerlendirme yapmam mumkun degil.
make up remover tissue
Absolute Make-up Cleansing Tissues Makyajimi surekli makyaj temizleme mendilleriyle cikariyorum. $imdiye kadar pek cok farkli markalar denedim. Bunu 10-15 gundur kullaniyorum, begendim. Cildimi kurutmuyor ve goz makyajim dahil, tum makyajimi tam manasiyla cikariyor. Mendillerin boylari standard boydan daha buyuk ve icindeki mendil sayisida daha fazla, tabiki fiyatida biraz daha fazla ama kesinlikle deger.
tangle free hair brush

Tangle Teezer Sac Fircasi bu fircayi edinmeye  bu yaziyi okuduktan sonra karar verdim. Internetten siparis edicektim, Tjmax'de denk gelmem iyi oldu. En basit haliyle, saclari yolmadan, dugumleri acma iddiasinda diyebiliriz.
 Iddiasini gercekle$tiriyor mu?
Ehhh...
Yani bu tarzdaki diger fircalar kadar, daha fazla degil.
Yakla$ik $20 odedigimi du$unecek olursak, fiyata gore performans du$uk ama kullanmaya devam etmeye de degecek kadar guzel. Akan, kokan, biten bir urun degil. Kayboluncaya kadar kullanirim. Annemin sac dipleri hep cok acir. Belki o farkini daha iyi hissedebilir. O yuzden ona vermeyi du$unuyorum. Bakalim, gelince begenirse tekrar yazarim.

Bahsi gecen urunlerin Turkiye'de ne derece bulunabilir oldugunu bilmiyorum ama ilginizi ceken bir $ey olursa artik ebay'de/amazon'da her $ey var, sipari$ edebilirsiniz. Sormak istediginiz, merak ettiginiz bir $ey olursa cevap vermeye cali$irim.

Hadi $imdilik xoxo ðŸ˜˜

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review