Tuesday, June 25, 2013

Dolcetto Wafer Rolls~

@ 12:49 AM
Insanoglu cok uyumlu bir canli.
Garip ama gercek.
En kotu, en sinir bozucu, en iz birakan hatiralari unutmuyoruz belki ama onlara bile zamanla bir $ekilde ali$iyor, ya$amaya devam ediyoruz.
Vasfiye teyzeninde dedigi gibi oyle yada boyle bir yol tutturup gidiyoruz.
Gitmiycez de napicaz? Mecbuuur...

rulo katGecen hafta (son 1 aydir hemen her gun oldugu gibi)  3 farkli ekrandan ayni anda Turk TV'si, Amerikan TV'si, Twitter, ve Facebook'dan hadiseleri takip ediyordum. Ekrana cok fazla bakmaktan mi, vaziyetin vehametinden mi bilemiyorum birden bire icim daraldi, yuruyuse ciktim. Iyiki de cikmi$im. Her zamanki oldugu gibi gecerken yolumun uzerindeki TjMax'e ugradim veeee
Cakma rulo kat buldum!
Nasil sevindim anlatamam. Cok ozlemistim gercekten.
Amerika'da marketlerde rulo kat benzeri abur cuburlar var aslinda ama icindeki cikolata yumu$ak degil, kati halde ve maalesef ben o halini sevmiyorum.
Kutunun uzerinde yumusak iyi cikolata yaziyordu ama lezzetinden emin olamadigim icin tek kutu aldim. Keske daha cok alsaydim.
Umarim bir daha denk gelirim.


Eve donerken yagmura yakalandim.
Yaz olmasina ragmen damlalari sert sert ve soguktu, usudum.
Eve gelip uzerimi degi$tirdikten sonra isinmak icin kahve yaptim kendime. 
Rulo katla pek guzel gitti.
kahve keyfi
Hayattan hep cok sey bekleyen, hirsli bir insan olarak ben bile bazen mutluluga kucuk seylerin yettigini hissediyorum. Yada bunu dusunerek kendimi kandiriyorum.

Parasiz kalip kirami nasil odeyecegimi dusunmek zorunda olsaydim, dengesiz bir sevgilim olsa onun manyakliklariyla ugrasmak zorunda kalsaydim, okumak istedigim okullarda okuyamamis, yada hayata dair cok bir amaci olmayan teker meker idare eden biri olsaydim, acaba kucuk $eyler beni hala mutlu etmeye yeter miydi?





0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review