Thursday, June 6, 2013

mahur beste~

@ 10:49 AM
icim cok daraliyor
giden canlara, yaralilara uzuluyorum...

Hani bazilari hep derler ya, Turkiye farkli dinlerin- kulturlerin bir arada ozgurce yasadigi ayrimciligin yapilmadigi bir yer. Bende hep sorarim onlara "hayatinda kac kere farkli bir dinden yada kulturden geldigini hissettin?". Aldigim cevaplar hep parayla alakalidir " bu ulkenin en zengin insanlari siz degil misiniz?" gibi sorularla karsilasirim. Parayla, zenginlikle ne alakasi varsa...

Hayatimda ilk defa Samandag/ Hatay'a gittimde 3 ya$indaydim. Teyzem orada oturuyordu. Kuzenim dogucakti, o yuzden gitmi$tik. Bazi $eyleri hayal meyal hatirliyorum. Benden 2 ay buyuk olan kuzenimle ele ele tutu$up hastane odalarini "karde$imiz dogdu, karde$imiz oldu" diye bagira bagira dola$mi$tik. Annem beni yakalayinca cok saglam paylami$ti. Iyi hatirliyorum. Hatta annem ben seni hic dovmedim, hep el ustunde tuttum dediginde, itiraz eder ve hep o gunu hatirlatirim.

Sonra bir cok kereler daha gittik. Bana gore Turkiye'de gercekten farkli din ve kulturlerin ozgurce ve bir birini hic rahatsiz etmeden yasadigi tek yer Samandag'ydi. 

Gonul bagim oldugundan olsa gerek kayibin oradan gelmesi icimi daha da yakti. 



Atilla Ilhan Deniz'ler idam edildiginde yazmi$. Ahmet Kaya'da guzel soylemi$. 

Bugun Abdullah Can Comert'in dogum gunuymus.
Iyiki dogdun Abdullah Can...
Iyiki dogdun...

***
Sabah borsaya ve Erdogan'in konu$malarina baktim. 

Bir dumenler donuyor sanki ama hadi hayirlisi...






0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review