Sunday, July 28, 2013

Art Fair Fest #2

@ 6:37 AM
Bu aralar tadilat ve tasinma gibi son derece sevimsiz isler nedeniyle fotograflari hazir olan postlari bile yazamaz oldum.
Tasinsamda kurtulsam, usandim bu islerden pofff....
aff
Bu kocaman gegiklerin nereye koyulabilecegini anlamasamda begendim.
Bence bahce icin bile cok buyukler, bunun icin orman lazim :)
affNispeten makul boyutlardaki tavuskusu
aff
Cizgi film kahramanlariydi ama adlarini unuttum
Hatirlayaniniz varsa soylese ne iyi olur
aff
Biraz bulanik cikmis ama gizli gizli cektigim icin olur boyle seyler.
Biraz kliselesmis ve demode gelebilir ama ben en cok bunlari begendim. 
Belkide suan ev dekorasyonuna cok odaklandigim icin, bilemiyorum. 
Cok dekoratif buldum. 
aff
Birde bunlar hosuma gitti. 
Keske resimler daha net olsaydi. Ne kadar orjinal olduklarini daha iyi anlayabilirdiniz.
aff

Chicago'da hava aniden sogudu ve gunlerdir soguk devam ediyor. Surekli yagmur yagiyor. 
Kotu hava sartlari nedeniyle bu hafta sonu yapilacak olan 3 guzel festival iptal oldu. :(

Napalim saglik olsun...

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review