Sunday, July 28, 2013

physicans formula eye booster marker~

@ 2:01 PM
Uzuun zaman once Physicians Formula indirime girmis,
bende o indirimden kocaman bir alis-veris yapmistim.
bakmak isterseniz burada
Iste o gun bugundur deneyip begendiklerimi yazicam.
 (burada yazarin icsesi Insallah be gulum... diyor :))
Vakitsizligin gozu kor olsun! hep onun yuzunden...

Neyse gelelim urunumuze:

Daha once Physicians Formula'nin baska bir marker'ini kullanmis ama cok begenmemistim. Dolayisiyla ilk etapta cok  kuskulu yaklastim. Hatta tam fiyat odeseydim belki almaya hic cesaret edemezdim.
Fakat neticede cok yanildigimi gordum. Bence o buyuk alis-veriste aldigim urunlerin en basarililarindan bir tanesiydi. 
physicians formula eye liner marker
Bir kere kullanimi cok rahat. 
Cok beceriksiz ve el aliskanligi hic olmayan biri bile olsaniz,  
daha ilk denemede orta halli bir cizgi cekmeniz mumkun. 
PF marker
Bu cizgiyi cektigimde bir kac aydir arada sirada kullaniyordum ve 5 dakikalik sipsak makyajima saniyeler icinde ekledim.
Sonuctan memnunum.

Hic bir yere yalasip bulasmiyor. 
Oldugu yerde aninda kuruyup kaliyor. O kadar sicak gunlerde bile kullandim. Hic bir yere akmadi, bulasmadi. Beni hic rezil etmedi.
Taa ki siz onu cikarmak isteyinceye kadar. Cikarmak istediginizdede cok ugrastirmiyor. Herhangi bir makyaj temizleme mendiliyle saniyeler icinde temizleyebilirsiniz.

Allerji yapmiyor.
Ozellikle goz bolgemde hayli allerjik oldugumdan bu benim icin cok onemli bir ozellik.
Sirf bu yuzden ne rimeller, ne farlar attim. 
(annemden, kuzenlerimden tarafa attim. Cope atmadim. :))
Kac gunlerce sabah surdum, aksama kadar gozumde kaldi. Buna ragmen hic bir kasinti, kizarma vs. yapmadi.

Kirpikleri besleme iddiasi var.
Ambalajinin uzerine goz resimleri koymus ve aaa bakin kirpikleri nasilda uzatti, nasilda gurlestirdi demisler. 
(keske atmasaydim. Onunda resmini ceker eklerdim)
Ki zaten eye booster adinin da oradan geldigini dusunuyorum.
Sahsen ben boyle bir uzama yada gurlesme gormedim ama zaten yeterince gur ve uzun kirpikli oldugumdan olabilir.
Fakat belki uzattigini yada gurlestirdigini gormedim ama doktugunu de gormedim. 
Cunku goz makyajiyla uzun vaadeli takilmalarim sonrasinda sildigim pamukda hep 1-2 tane kirpik bulurdum. 
Suanda bulmuyorum. 
Rimel disinda baska ek bir urunde kullanmadigima gore demekki keramet bunda. 

Eyeliner denen mereti cok sevdigim ama dogru duzgun bir cizgi cekmeyi hic beceremedigim icin piyasadaki pek cok eyeliner almis ve denemis, sonrada rahat edemeyip bir koseye atmis biri olarak gonul rahatligiyla soyluyorum:
Orta fiyatli kozmetik urunleri kategorisindeki en iyi eye liner oldugu gorusundeyim.

Denemediyseniz, kesinlikle bir sans verin hayal kirikligina ugratmayacagini dusunuyorum.





4 comments:

Unknown said...

süper olmuş valla ne güzel çekmişsin eyelinerı ben bu konuda pek iyi sayılmam bir de bu markayı deneyeyim bakalım:)

Unknown said...

dene canim, Turkiye'de PF'lar eczanelerde satilio die duymustum. Yada en kolay ve uygun fiyatli secenek ebay sanirim.

darkolivee said...

bende hiç yeltenmedim klasik eyelinerleri çemeye :)
ama bu kalem gibi daha bir sürülebilir geldi nedense :)

Unknown said...

@darkolivee kesinlikle daha surulebilir. bildigin keceli kalem gibi :)

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review