Sunday, July 28, 2013

Scottish Fine Soaps~

@ 6:52 AM
Scottish FIne Soaps

En son bu vucut bakim urunleri konusunda bu markaya taktim.
Aslinda almaya niyetim yoktu. Twitter'da Lokum hanim soyledi.
Tjmax'e gelmis, gorursen al dedi.
Iyiki onu dinleyip almisim.

Du$ jelleri basta olmak uzere kokulari inanilmaz kalici ve guzel.

Arboria biraz daha agir, Boheme nispeten hafif bir cicek kokusu.

Hele o vucut sutunun sisesine ayri kendisine ayri hastayim.
Bu kadar severken kiyip nasil kullanicam bilmiyorum. :)

El kreminin ambalaji oldukca mutevazi ama olsun.
Onunda islevi mukemmel.
Ellerime surdukten saniyeler sonra tenim kremi adeta iciyor ve pamuk gibi oluyor.
Daha iyisi bu pamuk eller hali 1-2 saat devam ediyor.

Belkide simdiye kadar kullandigim en basarili vucut bakim urunleri.
Seviyorum, ve nerde bulsam affetmiyorum aliyorum.
Ebay'de falan denk gelirseniz sizde affetmeyin alin. :)

2 comments:

Unknown said...

merhabalar bahcemden:)

Unknown said...

merhabalar :)

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review