Tuesday, July 9, 2013

TjMax Ali$-veri$i 4~

@ 12:40 AM
tjmax alisverisi

Ihtiyac olmayan hic bir seyi almayacagim sozumu tutuyorum. 
En azindan buyuk olcude :)

Bu alis-verisi yapali 2 haftayi gecmis yazmak ancak kismet oldu.

Marc Jacobs Daisy: Beyazinin buyuk boyunu surekli kullandigim bittikce aldigim parfumumun bu minik tatli cicekli halini gorunce dayanamadim. 
Tjmax olmasina ragmen uygun bir fiyata gelmedi. Tam bir para tuzagiydi ama n'apalim arada yapiyoruz boyle seyler. 
Soylememe gerek varmi bilmiyorum ama bildigimiz bizim Daisy. :) 
Ic baymayan, kalici cicek kokusu. 
Bayiliyorum kendisine!

Island Paradise Sabun: sanki hic yokmus gibi kullanmayip banyoda sus olarak tutmak icin bir sabun daha aldim. 
Kokusu icin Mango & Passion Fruits diyor.
(suan cok hastayim ve burnum tikali oldugu icin kokladim ama anlamadim)  
Guzel kokuyor sanki, tipi de guzel sevdim.

Japonesque cimbiz: annemden asirdigim cimbizimin bozulmasi nedeniyle cimbizsiz kaldim. :( ve iyi bir cimbiz bulmak gercekten cok zor. 
Mesela bunu begenmedim. 
Cok sert ve kiriyor. 
Fircalari bu kadar guzel olan bir markanin cimzinin bu kadar kotu olmasi ne kotu. 
Muhtemelen geri vericem. 

Death Sea Mineral Touch makyaj temizleme mendilleri: Denedigim bilmem kacinci makyaj temizleme medili. 
Hala iste budur diyecegim bir makyaj temizleme mendili bulamadigim icin arayisim devam etmekte.
 Guzel mi? guzel ama o kadar iste. 
Suratimi hirpalamadan, cayir cayir yakmadan, her hangi bir allerji yapmadan makyajimi cikariyor. Daha da bir sey yapmiyor. 
Epey kullandim. Neredeyse bitirdim. 
Guya cildin kaybettigi mineralleri geri koycakmis falan filan. 
Hadi ordan! 
Dedigim gibi aramaya devam...

SPA Sisters topuk torpusu: Topuklari kendinden pembe beyaz pamuk gibi olan bir hatun olmadigim icin bir yaz ritueli olarak topuklarimi torpulemem lazim. 
Yapiyor muyum? hayir. 
Ama alirken cok basariliyim. Yaz geldi deyip hemen aliyorum. 
Banyoda piril piril duruyor. 2 haftada 2-3 kere ancak kullandim.
Bahane bulmayi birakip, kullanmaya baslasam iyi olucak.

Tea tree oil feet scrub: Ayagin olu derisini atmasini sagliyormus. 
Surekli kullananlar pomza etkisi oldugunu soyluyorlar. 
Dedigim gibi hadi kisin neyse de yaz geldigi icin cidden ihtiyacim var.
 Fakat yine dedigim gibi malesef ben bu konuda cok tembelim. 
Tipki topuk torpusu gibi bunu da aldim alali 2-3 kere ancak kullanmisimdir. 
Dolayisiyla henuz i$e yarayip yaramadigini bile bilmiyorum.

Bu TjMax ali$-veri$inin uzerine tabiki rahat durmadim ve bir kac kere daha bu tarz ali$-veri$ler yaptim.
En kisa zamanda onlarida yazmayi umuyorum. 

Simdilik bye... 

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review