Monday, July 8, 2013

Vitafusion Vitamin C

@ 6:40 PM
Ayy nasil hastayim nasil hastayim!
Bu gidisle ben fazla yasamam :(
Bogazim felaket agriyor. Atesim var. Tenimin adeta acidigini hissediyorum. 
Her yerim dokuluyor. 

Yaz gunu hastalik cok zor. Battaniyenin altina girip yatma sansim bile yok :( 
Hava soguk degil, kendimi kimse cikamiyor zaten deyip avutayim. Sokaklar saglikli ve nese icinde insanlarla dolu.

Bir ben yalniz, hasta ve mutsuzum :(
Yazik bana!
vitafusion

Dun sevgilim eve donerken bana bir kac ilac almasini istedim. Bunlarin arasinda C vitamini de vardi. Normalde hasta olduktan sonra C vitamininin hastaligi gecirmek adina bir etkisi yoktur aslinda. Fakat ben ne zaman hastalansam bol miktarda su ve yuksek dozda C vitaminiyle kendime geliyorum. 

Yuksek doz almak istedigim icin ust uste cok sayida hap icmem gerekiyor. Haliyle bir muddet sonra midem bulaniyor. Her seferinde degisik form ve dozlari deneyip mide bulantisini en aza indirgemeye calisiyorum. En son Gummy vitamini denedim.

Tek kelimeyle harika!
Tadi portakala  benziyor. 
Jelibon gibi yumusak ve tatli
Kokusuz
Belki tek kusuru kalorisiz olmamasi. 
Her bir gummy 10 kalori




vitafusion
Sonucta bu kozmetik, giyim kusam yada seyahat degil. Bu bir ilac. Kullandigim ve memnun kaldigim bir ilac. Kime dokunur, kime allerji yapar bilmiyorum. Sonucta herkesin bunyesi farkli. 
Dolayisiyla bu posttan tavsiye ediyormusum anlamini cikarmanizi istemem. Sadece kullanip begendigimi soyluyorum. 

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review