Monday, July 15, 2013

Zoe Sac Kurutma Makinesi ve Sac Ma$asi~

@ 10:18 PM
Blog'da hic bahsettim mi bilmiyorum ama kendimi bildim bileli ortak kulak iltihabiyla yasiyorum. Tup, cesit cesit antibiyotikler, vs. iyile$sin diye neler yaptik, olmadi. Aslinda normal zamanda pek sIKINtim yok ama maalesef su kacarsa yada ruzgarda kendimi korumadiysam falan cok fena agriyor. 

Bu mevzuyu sac makinesi basligi altinda anlatmamin sebebini tahmin etmissinizdir. 
Evet, sebep sac kurutma makinesini yaz kis kullanmak zorunda olmam. 
Ma$aya gelince, onu da bazen kulagima su kactiginda buharlasmasini kolaylastirmak icin kullaniyorum. Sacimi masalarken kendi kendine ucup gidiyor. Yani benim icin bu aletler sadece guzellik degil bir nevi saglik aparati :)

zoe sac kurutma makinesi ve sac masasi

Gelelim bu markanin ozelinde urunle iliskili goruslerime:

Sac kurutma makinesini uzerindeki kiraz desenlerini vurulup aldim.

3 dereceli hiz ve  3+1 dereceli sicaklik ayari var.
+1 uzerine bastigimiz surece soguk hava ufleyen kirmizi tu$. 

Onunde koruma paneli turu bir sey var.
Saclarima ne kadar cok yakla$tirirsam yakla$tirayim icine alip yolmuyor. 

Gecen sene indirimden $29'a almistim. Fiyat performans dengesi gayet iyi.
 1 yildan fazla zamandir kullaniyorum, nazar degmesin pek guzel calisiyor. 

Sac ma$asiniysa kurutma makinesinden memnun kaldigim icin gorunce kacirmak istemedim. Kulak mevzusu disinda almak istememin bir sebebide duz sacli olmam.
Yanlis anlasilmasin duz sacli olmaktan cok memnunum ama ayda yilda bir de olsa bir degi$iklik yapmak adina kivircik ho$ geliyor insana.
O zamanlarda kullanmak icin iyi olur diye dusunerek aldim.

Farkli genislikte dalgalar yapmak icin 3 farkli ucu var.
Ben en cok en genis olanini kullaniyorum.

Saci arasina sIKI$tirabilecegim mandal gibi bir metal yok uzerinde.
Etrafina sarip bir sure bekleterek kullaniliyor.
Bu ozelligi sevip sevmeyecegimden emin olamadigim icin basta kaygilanmistim ama kullanica cok sevdim.
Gordum ki, mandalsiz ma$a kesinlikle saci daha yakiyor. 

Kotu tarafi her hangi bir sicaklik derece ayari olmamasi.
Bazen sacimi daha buyuk tutamlar halinde alip cabuk cabuk bitirmek istedigimde yuksek ayarda yapmak isteyebiliyorum.
Bu alet oyle zamanlarimda elimi ayagimi bagliyor.

Onun disinda memnunum. $39'lik bir alet icin son derece basarili. 

Ma$ayi degil ama sac kurutma makinesini anneme vermeyi du$unuyorum. 3-4 sene once yine burdan indirimden aldigimiz Conair onu terketmi$ :) Evde yedek olsun diye atmayip sakladigimiz 20 yillik (belki daha fazla) Braun'a geri  donmek zorunda kalmi$.
En son konustugumuzda cok yavas, ve dusuk sIcaklikta kuruttugu icin catlamak uzereyim diye cemkiyordu. :)

Sizin favori sac kurutma makineniz ve sac masaniz hangisi? 
Sevdiginiz, bana onerebileceginiz varsa bilmek isterim. 

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review