Wednesday, August 21, 2013

Puantiyeler~

@ 9:06 PM
Meger ne cok severmisim puantiyeli desenleride haberim yokmus.
Ayni gun icerisinde puantiyeli bluz, etek, ve elbise alinca farkettim.

Untitled

Bebe yaka ve peplum firfirlari da cok yakiyormus bu desene :)

Etegiminde rengini ve eskilerden kalma havasini cok begenerek aldim. 
Hatta giydim bile :)

904f044b-9d70-40b4-a2f0-c8c3ccd0dcc2

Ama malesef eteklerinin yampiri yumpiri oldugunu farkettim.
Muhtemelen kumasin sarkma payi hesaplanmadan etek olcusu alinmis.
Annem geldiginde duzeltmemiz lazim. En azindan bir dahaki yaza rahat giyerim.

a8afb089-e8d6-42ca-94ff-505988f5d824

Elbisemde kalpli puantiyeli, $ifon ucu$ ucu$ tam benlik. Iyiden iyiye romantizmin gozune vurmus durumdayim. :)

Sonbahar icin aldim. Zaten ne zaman indirimlere bakmaya girsem, muntazam yerlestirilmis yeni sezon urun reyonu kalbimi caliyor. 

Chicago hemen hemen her mevsimde serin bir sehir oldugundan sonbahari beklemeden havalar hafif ilininca cok rahat giyecegimi dusunuyorum.

Hepsi Forever 21'dan. Turkiye'ye sanirim hala gelmedi ama geldiginde yada Amerika'ya geldiginizde kesinlikle ugramalisiniz.
Ki$liklarimin biraz daha kaliteli olmasini isteyip, daha ziyade kasmir ve yunleri seviyor. Daha az ve oz esyam olsun istedigimden ki$ sezonu icin aradiklarimi bulamiyorum belki ama bahar, yaz ve guz icin harika.
Zaten 1-2 ipek gomlek ve cok kiymetli elbisem disinda yazliklari bir kere giyip yikiyorum.
Sezon sonunda cogunun cani cikmis oluyor belki ama fazla para harcamadigim icin moralim bozulmuyor.
Yeni sezonda yeni yeni tekrar alip mutlu oluyorum.

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review