Thursday, August 8, 2013

twitter'im hacklendi! coook mutsuzum blog :'(

@ 11:29 AM
Gecen hafta, sanirim 10 gun falan oldu.
Bir sabah twitter'a girdim oylesine bir sey tweetledim. 1 saat kadar sonra tekrar bir bakmak istedim. 
Amanin!
Giremiyorum!
Sifirlama mesaji attim, yok :(
Aradan biraz zaman gecti. Kabullenme ve olayi sindirme surecim bir yarim saatimi aldi. 
Evet, hacklenmistim. Zaten hafta arasi bir gun spamlandigimi farketmistim ama sebebini anlayamamistim. 
Beni spamlasan ne spamlamasan ne?
Ugrastigina degmez. Git, bir suru unluyu, gazeteciyi, internet fenomenlerini spamla dimi?
Ama yok, vatandas kolayci! kolay hedef secti!
Her neyse, baktim olmusla olmuse cagre yok. Yeni hesap actim.
Suan pek az takipcim var cunku surekli twitlestigim twitcan'larin bazilarinin hala haberi yok. 
Nedense, bu konuda tembelligim tuttu yada bu ara tasinma islerim oldugu icin bir turlu vakit ayarlayip yazmadim.

Burdan toptan haber vermis olayim. Eski twitter yok artik! Yediler caanim hesabi!

Beni aprilkalinka'dan (burdan) takip edebilirsiniz.
Hatta edin lutfen, pek yalniz hissediyorum kendimi twit aleminde

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review