Tuesday, September 10, 2013

Bah, Humbug! (A Christmas Street Romantic Comedy Novella) ~

@ 9:40 PM
Son zamanlarda cok sayida kitap bitirmeme ragmen hic birini yazmamis olmam ne kotu. Gerci fotograflari ve yazilari hazir olan, edit edip yayinlanmayi bekleyen postlara bile vakit bulamadigim gunler gecirdigimi dusunecek olursak normal.

Bu yaz sahile gittikce okumaya calistim. Ben malesef her buldugu boslukta okuyabilenlerden degilim. Sadece kitaba odaklanip oyle okumam lazim. Aksi halde hikayenin icerisine giremiyor kelimeleri okuyorum. Belki ana dilimde okuyor olsam oyle olmam bilemiyorum. Zamanla her boslukta kitap okuyabilen ve buna ragmen hikayeye girebilen bir okur olmak cok istiyorum. O tur insanlara cok ozeniyorum, umarim bir gun bende oyle olurum.
An itibariyle kitap-kum-gunes keyif halindeyim

En son Noel sezonunda yasanan romantik komedi tarzinda oldugu iddiasinda olan, fakat bana gore sadece bir adam, bir kadinin ve etrafindaki insanlarin Noel sezonu yasadiklarini konu alan hikayesini okudum.
Siradan insan hikayelerini sevdigim icin iddia ettigi gibi komik yada romantik olmadigi halde sevdim.
Kisa bir kitapti. Hatta fazla bile kisaydi. Hikaye biraz daha uzatilip gelistirilmeliydi. Bitirdigimde kafamda bir suru bosluk vardi.
Yine de bedava bir kitaptan cok $ikayet etmek olmaz sanirim. Her halukarda bir emek verilmis ama buliyorum ki, yazar $ohrete kavusuncaya kadar emeginin karsiligini pek alamayacak. Bari ovgu duysun garibanim.
Bo$luklara, hatta sacmaliklara ragmen kendisini okutan bir hikayeydi. Biraktigimda elime almakta hic zorlanmadim. Ayni yazarin ba$ka kitaplarini kesinlikle okumayi dusunurum.

Bu kitabi indirmek isterseniz buraya ,  diger okudugum kitaplari gormek icin buraya , kindle kitaplarinin bilgisayardan ve smart phone'dan nasil okunabilecegini anlattigim yaz icin buraya bakabilirsiniz.

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review