Tuesday, December 31, 2013

2013 biterken~

@ 12:49 PM
Gecen sene bu saatlerde eski evimizdeydik ve ben sacimi yapmakla mesguldum. 
(hatta bugodili resmimi instagramdan paylasmistim. :))
Bu sene hayallerimdeki eve tasindik. Hayat benim icin artik cok daha guzel ve kolay. Bir ev insanin hayatini bu kadar degistirebilir mi? degistirdi iste. 

Birazdan en sevdigimiz pizzaciya gidip keyif yapacagiz. Bu sene simdiden hazirlanmaya baslamama gerek yok cunku sehrin gobeginde evden erken cikmak, trafik vs. gibi bir derdimiz yok.

Bu sene de tipki gecen sene oldugu gibi aksam demokratlarin partisine gidip (sIKINtidan kasilip), oradan Naivy Pier'deki havai fisek gosterisini izlemeye gidecegiz. 

Gecen sene soguk ve kupkuru bir yilbasi gecesi gecirmistik. 
Bu sene kar yagacakmis.
Eminim cok daha guzel olacak.  









Sanirim, 2012'nin bana getirdigi en guzel sey Robby'di.  
2013'un yeni evimiz. 
Ve tum bunlarin olmasini saglayan 2011'de okulu bitirmis olmamdi. 
Kendimi iyi bir okuldan mezun olmanin  iyi is, dogru es ve mutlu bir hayat yasamanin yasayan kaniti olarak gosterebilirim sanirim. (boylede ukala dumbelegiyim)

Neyse, siz bunlara takilmayin sevgili okur. Ne okudugunuz okul, ne de yaptiginiz is dogrudan mutluluk getirmez. Burada hic anlatmasamda bununda kaniti olarak kendimi gosterebilirim.
Oyle abuk sabuk insanlarla vaktimi tukettim ki, anlatsam yer yer aglayarak,  yer yer kahkahalarla dinlersiniz. 

Sonra anladim ki, mutlu bir hayat icin once dogru insanlari hayatina sokmali insan, ve bunun icinde once kendisi dogru insan olmali. Kendine deger vermeli, ve bu degere uygun emek tabiki. 
Sonra dogru zamani bekleyecek sabri olmali. Yok oyle! Cabuk cabuk hersey gelmiyor hayattta.
Biraz da sansli olmali. Sans olmadi mi olmuyor maalesef.

Yeni yil hepimize dogru insanlar, sabir, ve sans getirsin!



0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review