Sunday, December 22, 2013

Kapali Luna Park~

@ 1:07 AM
Hep sikayet edip duruyorum ya, soguk hava cok kisitlayici bir sey, sogukta ne yapsam ayni tadi alamiyorum. Mecbur kapali alanlara tikilip kaliyorum. Gezemiyorum, tozamiyorum. 
Bazen aklimdan geciyordu, hadi biz neyse de kucuk cocuklar kim bilir ne cok SIKILiyordur diye dusunuyordum. Aileler icinde zor bir durum. Disari cikarsa ayri dert, hasta olur falan, evde tutmak ayri dert. Enerjilerini bir yere harcamaya ihtiyaclari var. Sabahtan aksama 4 duvar arasinda zor.

Chicago City Authority ailelere biraz olsun nefes aldirmak icin Naivy Pier'in ust katina kapali luna park yapmis, cok da guzel olmus. Ben bile eglendim.
Giriste sizi Kris Kringle karsiliyor. 
Noel babanin Amerika'daki adi.
Hemen arkasinda Joulupukki var.
Noel babanin memleketi oldugu dusunulen Finlandiya'da kuzey kutup cizgisinde evi var.
O yuzden onu da koymuslar.
Sonraki resimler karisik. Biraz duzenlemeye calistim ama isin icinden cikamayinca vazgectim.
Daha duzenli gormek isterseniz. Instagram'imda vidyolari var bakabilirsiniz.
BaGzi adamcegizler sevgililerinin cantalarini tasimak zorunda kalmis.
YAZIIIK!!!
:)
Bu postla birlikte hayatimda ilk defa google+ kullandim. Simdiye kadar hep Flickr kullaniyordum. Malesef Flickr blog'da paylasilan resimlerin uzerine watermark koymaya basladi ve ben bu durumdan hic hoslanmadim. Her ne kadar resimlerin boylarini ayarlamayi hala ogrenemesemde, Google+'in kullanimi daha pratik gibi, ne dersiniz? Resimlerin kalitesi ve paylasimi begendiniz mi?


1 comments:

Aner said...

Keske burdada oyle bir uygulama olsa. Cunku havanin soguk olmadigi tek gun yok :)) fotograflar icimi acti bakarken eglendim tesekkurler
Telefondan girdigim icin tum fotolar guzel kalitede geldi bana pcde nasil bilemem
Mutlu noeller, sevgilerimle

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review