Monday, January 6, 2014

Navy Pier'in karli gunu~

@ 8:05 AM
Bir kac hafta once ilk kar yagdiginda ne cok sevinmis ne cok heyecanlanmistim. Hemen disari cikip uzun bir yuruyus yapmak istemis, ve yapmistim. 
Bir kac hafta icinde adeta kupkuru gecen senenin acisini cikarircasina oyle cok kar yagdiki pek cok karli gun ve gecede uzun yuruyusler yapip, fotograflar cekme firsati buldum. 
Hepsi Navy Pier cevresinde cekildi.
Sehrin bu yakasinda nispeten yeni binalar var.
Disaridan bakmak, etrafinda gezmek hosuma gitse de cogunlugu ev-is yeri karisik binalar oldugu icin yasamayi dusunmeyecegim bir yer. 

Yuruyuslerimiz sirasinda cektigim fotograflardan sectiklerim.

Yukaridaki fotograf haric hic biri uzerinde bir degisiklik yapmadim.
Onunda iki halini de ayri sevdigim icin her ikisini de ekledim. 
Bazilari cok net, bazilari hafif sisli cikti. Havadan olsa gerek.
Umarim begenmissinizdir. 

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review