Thursday, January 9, 2014

Pamuk sekeri park {Lincoln park}~

@ 5:19 PM
Buralarda gunler karli ve soguk geciyor. 
Son bir kac gunde termometrede  gun icerisinde- 25, -30lari gorduk. Tabiki nem ve ruzgarla birlesince -40 civari oldu. 
Gerekmedikce disari cikmamizi onermedikleri icin evde takildim.
Biraz sIKILdim ama bakima iyi oldu. Aylar sonra evi topladim. 

Onceki hafta tatli tatli kar yagarken cektigim fotograflari bakip o gunleri yadettim. Yada belkide kendime eziyet ettim bilemiyorum. Bu diyette ve acken, guzel yemek fotograflarina bakmak gibi.

Gunlerdir asiri dozda kapali alan ve ev aldim bunyeme, over -dose tipi bir etki yapmasi an meselesi.
Her an patlayabilirim!
Yarindan itibaren bir kac gunlugune de olsa havalar mevsim normallerine donecekmis. Disari cikip uzunca bir sure eve donmemeyi planliyorum. 

Basliktanda anlayacaginiz uzere fotograflar Lincoln Park'tan
Ayni parkin karsiz halini gormek isterseniz burada 

Birrrrrrr!
It is extremely cold, and snowy here in Chicago.
We reach to -30, -40 degrees and of course, the wind chill is even colder.
Because it is not recommended to go out unless it is very necessary, I stayed home.
When I got tired of doing some mandatory stuff such as cleaning and organizing our place, I looked at the photos I took last weekend.
I like to share with you some of them. 
They are all from Lincoln park.
if you like to see how it looks on summer here it is.

1 comments:

j.d. said...

Bu kadar kar görmek bile içimi üşüttü :D
Ben karsız halini tercih ederim parkın :)
Ig'daki fotoğraflarından biliyorum, buz devrini yaşadınız sanki ama neyse işe yaramış ev mis gibi olmuş diyerek pozitif düşünüyoruz :)

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review