Saturday, February 1, 2014

Subat ayinin ilk karindan~

@ 10:51 PM
Off!!! ne cok kar yagdi bu sene.
Gecen sene kup kuru gecmisti ama bu doyduk cok sukur kara.
Her sey mevsiminde guzel. Bu ay da boyle gecsin, sonra bahar gelsin.

Kar fotografi gormekten biktiniz belki. Bende kardan, buzdan, soguktan biktim. 
Ki$tan, soguktan yoruldum, usandim artik.
Bahar gelsin, yem yesil sokaklari paylasayim ne cok isterim. 
   
Mart ayiyla birlikte yaza hazirlik aylari baslasa ne guzel olur. 
Yogaya baslayacagim bu bahar. Havalar yurunebilir hale gelince hic durmayacagim evde.

Bugunde pek durmadik aslinda ama yazin oldugu gibi olmadi elbette.
Epey yuruduk, guzeldi.
Buralar hep Lincoln parkin etrafindan.
BU defa parka gitmedik. 
Simdi fotograflara bakinca keske gitseydik diye gecmiyor degil icimden.
Zavalli sevgili karsida beni bekliyor. Ben fotograf cekme derdindeyim :)
Ayni boyle lapa lapaydi. 
Gokten koca koca parcalar dusuyordu.
Bir sure sonra SIKILip rotayi sehrin guneyine cevirdik.
Boylu boyunca uzanan agaclar esliginde yurumek guzeldi.
Chicago tribune binasi.
Artik sadece bir is merkezi de olsa, tabelasi duruyor.
Eskiye saygi boyle bir sey olsa gerek.
Yuruduk yuruduk Navy Pier'e geldik.
Daha puslu daha soguktu sanki.
Belki de her geldigimde aksam oldugu icin oyle hissediyorum.
Sehrin bu yakasini sevmiyorum.
Bir gun bu konunun sebeplerini aciklayan detayli bir post yazacagim.
Bugunde bitti. 
Ne cabuk gectigine inanamadim.
Bu aralar bir omur geciyor. Hayat bitiyor muhabbetine girdim ki hayirlara ciksin.

Iyi pazarlar...

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review