Saturday, March 29, 2014

Tea tree oil {Cay Agaci Yagi} ~

@ 1:17 PM
Ortalik secim, kaset sIkandallarla calkalana dursun, ben tum istikrarimla kisisel bakim, makyaj, kozmetik yazmaya devam ediyorum. :P
Yeni belediye baskanimizi kutlamaya ciktigimizda suratimiz patates tarlasi gibi olsun istemeyiz degil mi?

O zaman sizi bu aralar kullandigim acne spot treatmentla tanistirmak isterim.  
cay agaci yaginin sivilce kurutmak icin kullanildigini ilk The Body Shop'un %15'lik cay agaci yagi karisimi  ile ogrendim. 
O urun az cok ise yarasa da istegim kadar etkili olmadi. 
Whole foods'a  ugradigimda ilk isim %100 cay agaci yagina bakmak oldu. Ilk aldigimda aklimda baska bir kutuda istedigim oranda karistiririm diye dusunmustum ama suan direk sivilcenin uzerine suruveriyorum. 
1-2 saat icinde hop kurutuveriyor ve geride hic iz kalmiyor.
Simdiye kadar bu tarz onlarca urun kullandim. En etkilisi bu sanirim.

Bir diger ozelligi kokusu cok agir mentollu bir koku.
Bunu kullanmaya basladiktan sonra burnum bir iyi koku almaya basladi, inanamazsiniz.
Yahu ben hic koku almiyormusum meger yeni ogrendim.  Durup durup niye yemek yaktigimi, annemin gene parfum sisesine dusmussun demelerinin sebebini falan yeni anladim 
Dunyanin ne kadar da kotu kokuyormus meger yeni ogrendim. 
Artik siz karar verin bu ozellik iyi mi kotu mu?

Cilt icin kotu etkisi sanirim surekli kullanildiginda cildi fazla kurutacak olmasi. O yuzden kullandiktan bir kac saat sonra cildi muhakkak nemlendirmek gerekiyor.

Bu aralar iyi ve uygun fiyatli sivilce kurutucu ariyorsaniz, gidin bir aktardan yada ebay'den falan cay agaci yagi edinin. Hem yuzunuz guzellessin hem cebiniz.

Haydi kalin saglicakla...










0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review