Monday, April 7, 2014

Bazen gunes acar~

@ 10:43 AM
Bahar sonunda buralara da geliyor. 
Gecenlerde hava 10 dereceye kadar cikti. 
Hemen sokaga attik kendimizi.
Iyi oldu kafamiz dagildi.
Bu aralar zaten epey canim SIKKIN.
Hem psikolojik hem fizyolojik bazi problemlerim var.
Sebebini sormayin, taa basindan anlatmam lazim.

Canim instagram paylasimi yapmak istemiyor. 
Hizli paylasimlar kafami yoruyor bu aralar.
Blog biraz daha yavas, daha derinlemesine geliyor.
Her ikisi de ayri bir ihtiyaca cevap veriyor.
Bu ara buna ihtiyacim var sanki.
Bol bol post yazmam bundan mutevellit.
Son 6 aydir, umup umup bulamamanin mutsuzlugunu yasiyorum.
Mesela San Francisco'ya tasinma isinde de ayni sey oldu.
Ben zaten Chicago'da yeni ev almisim.
Onun icini yaptiriyorum, ugrasip didiniyorum.
Tam o sirada bir tasinma isi cikti.
Basta tadini cikaramadim evimin desemde yeni duruma adapte ettim kendimi.
Bu fikre kendimi alistirdim. Hatta orada ev bakmaya basladim. Tasima sirketiyle anlastim. Tam arabalari satisa koymadan bir kac gun once bir seyler oldu ve bir sureligine rafa kalkti.
Tamamende ortadan kalkmadi yani. 
Sadece ertelendi.
Ve yine arafta kaldim.
 Iyi mi oldu kotu mu oldu onu bile bilemiyorum. 

al sana hayal kirikligi!
hemde yok yere!
yani aklimda olmayan bir seyin once aklima girip sonra olamayisi.
Hey Yarabbim!
Sabrimi deniyor kanimca
Suanda da yine benzer bir vaziyetteyim.
Konu tasinma degil belki ama bu seferde baska bir sekilde alis-um-bulama
ucgenine takildim
Gecen seferde ayni tepkiyi vermistim. 
Hayirlisi olsun!

Fazla zorlamadan hayata devam etmek en iyisi
"Mevlam ne eylerse guzel eyler" derdi rahmetli dedem. 
Ben de aynen oyle demeye basladim bu aralar.
Bulutlar cok guzeller
Yaz gelsin artik lutfen

*** 
Fotograflarin hepsini her zamanki gibi ben cektim
Uzerlerinde hic bir degisiklik yapmadim.

Chicago'yu bilenler icin, tamami Edgewater taraflarindan
oyle SIKILmistim.
Taa Edgewater'a kadar yurudum.
Iyi geldi. 
Bana gore dunyanin en guzel sahillerinden biri Chicago sahili.
Bunu dunya'da bir cok yer gormus biri olarak soyluyorum.
Bu kadar uzun, ucsuz bucaksiz devam eden, uzerinde yuruyus pakuru, cok sayida park tenis kortlari, hatta golf sahasi bile olan bir sahil yolunu baska hic bir yerde gormedim.
Bu binada tuvaletler var.
Di$ do$emesini sevdim.



2 comments:

Unknown said...

Gunes her zaman acar Kalinka sadece bazen kafani kaldirip bakman lazim. Haklisin anlattigin durum cok da guzel degil ama napacaksin. Insanin kendi kontrolunde olmayan seyler icin cok uzulmemesi gerekiyor. Hersey olacagina variyor zaten uzulsek de uzulmesek de. Hem saglik sorunlarim da var diyorsun bu tip uzuntuler saglik icin de iyi degil. Zor olsa da iyi tarafindan bakmaya calis. Ben hic Chicago'yu gormedim ama senin resimlerinden cok guzel gozukuyor. Yeni evinin, yavas da olsa gelen baharin tadini cikart. Bazen polyanna olmazsak hayat gitmiyor. IG'de de arada yaz, resim koy . Merak etmistim sagligin iyi mi diye...

Unknown said...

emin ol buraya arada bir ugruyor. :)
Biraz melankolik olmamin sebebi havanin kapali olmasi sanirim. Hayatim tumden fistik gibi ve hava kapali o yuzden mutsuzum diyemiyorum ama cidden hava da kotu. Cok karanlik yahu :)

Chicago guzel bir yer. Bende cok seviyorum ama kesinlikle yazin gelmelisin. Cunku kisin soguktan birak gezmeyi nefes bile almak zor oluyor :(

Sagligim cok iyi degil 15 gun izinliyim. Yani dusun, Amerikan yerinde calisiyorum 15 gun ucretli izin verdiler. altina da kontrol sonrasi uzatma verilebilir notu ile birlikte. Cok iyi degilim ama kesinlikle yatip dinlenince duzelecegimi biliyorum. Bu da beni rahatlatiyor. bu surede bu hafta degilse bile onumuzdeki hafta kendimi cok yormadan evi halletmeyi planliyorum. Sonra zaten uzatma vermeselerde yillik izine cikicam. Cunku annem gelicek. o gelince keyfimde yerine gelir biraz.

Hayat cok cok kotu degil yani. Sadece arada kotu seyler oluyor o kadar.

Beni dusundugun icin cok sagol. :)

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review