Thursday, April 3, 2014

Near North Side ve Navy Pier botanik bahcesi~

@ 4:10 PM
Saniyorum bu bloga on yuz milyon tane Chicago fotografi eklemisimdir herhalde ve bunlarin hemen hepsi kuzey yakasinda icinde Gold Coast ve Old town'in bulundugu kisimdandir.
Sebebi beli, cunku daha batida kalan kisimlari sevmiyorum. 
Yerlesim yerlerinin is merkezleri ile karisik oldugu bir yerde gezmek bir nebze normal gelsede yasamak cok tuhaf geliyor.
Zannediyorum Amerikalilarda benimle ayni fikirdeki, o kisim biraz daha uygun fiyatli.
Bu yakada boyle binalar var.
Sadece gokdelenlerden ibaret
Mimari cesitlilikte sinifta kaliyor. 
Bol bol oteller, falan filan

Sinemaya gelmistik zaten buraya. Biletlerimizi aldik film saatini beklerken sIKILdim, Navy Pier'e gittik. 
Kucuk bir botanik bahcesi vardi.
Daha buyugunu gormek isterseniz. Sehrin kuzey yakasinda o da var. Ona da buradan bakabilirsiniz.
Ayy nasil guzeldi anlatamam.
Iligim kemigim isindi. 
Oturacak yerde vardi. Oturdum biraz kitap okudum.
Oyle mutlu oldum ki anlatamam. 
Kocaman palmiyeler falan
Ahhh! tatile ihtiyacim var!
Keske bu botanik bahcelerinden bizim apartmana da bir tane yapsalar.
Oraya cadir kurar, oyle yasarim. :)
Sinemaya girmeden cektigim diger fotograflar
2 hafta kadar once cekmistim. O yuzden her yerde kar var. Simdilerde yagmura transfer olduk. 
Bugun tum gun yagdi. :/
Hastayim zaten, cikacak halim yoktu.
Bir daha kar yagmayacak galiba, baharin geldigine inanmak istiyorum.

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review