Wednesday, June 4, 2014

Guney yakasinda gece~

@ 3:44 PM
Bazi $ehirlerin silueti geceleri gunduzden daha guzeldir. Chicago ve New York bu sehirlerden bence. 
Gunesi ve gun isigini cok sevmeme ragmen o isiklarin kimil kimil hallerine hayran olmaktan kendimi alamiyorum.
Her zaman soyledigim gibi Kuzey yakasini Guneyden daha guzel buluyorum. Bana gore Kuzeyde seyredilebilecek daha fazla sey var ama bu sefer fotograflar Guneyden.
cogu bizim evden gozuken binalarin yakindan halleri
HIc birinin uzerinde her hangi bir degisiklik yapmadim.
Ozellikle geceleri telefonla cektigim fotograflarin kalitesini cok begenmiyorum.
Herseye ragmen, sonucta bu bir kisisel blog dolayisiyla yayinlamakta bir sakinca gormedim
Bir dahaki denememi Ipad'le yapacagim.
Bakalim o nasil sonuc verecek....

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review