Monday, June 2, 2014

yaz geldi~

@ 10:48 AM
Ha geldi ha gelecek, gelmedi, gelsin artik derken, yaz geldi.
Cok ozledik, cok bekledik...
Bir geldi pir geldi.
Arada hala 10-15 derece oldugu oluyor. O gunlerdede evdeki islerimi hallediyorum.

Ama sicaklik 25 dereceyi asmis ve gunesliyse, hic bir kuvvet beni tutamaz.
Mekanim sahiller :)
Ozellikle hafta sonlari cok cok kalabalik oluyor.
Boyle bir kalabaligi Miami'de bile gormedim. 
Bu kadar genis ve uzun bir sahilin bu kadar dolu olabilecegine de inanmazdim. 
Cunku sahil genisligi Alanya'nin falan 3 misli olan bir yerden bahsediyorum. Uzunlugu kac kati bilmiyorum ama yaklasik 40 km. 
Bazen de boyle bombos oluyor. 
Benim icin durum hic degismiyor.
Elimde kitabim, bir yandan bronzlasip, bir yandan okuyorum.
Manzaramda ayni boyle oluyor. 
Her seferinde diger tarafa donsem sehir manzarasi var daha guzel aslinda diye hayiflaniyor ama diger tarafa hic donmuyorum.
Gecenlerde bir gun -hatta sanirim dunde ayni sey oldu- guzel guzel guneslenirken birden bire kopkoyu bulutlar gunesi kapatti ve ruzgar cikti, hava sogudu.
Herkes kacisti. Bizde kactik. 
Bosuna demiyorlar "her yerde yilda 4 mevsim, Chicago'da gunde 7 mevsim" diye
Gerci bunun ovunulecek nesi var bilmiyorum ama ovunuyorlar iste.
Zaten Amerikalilar herseyle ovunuyorlar. 
Egolari kendilerini asmis

Neyse, hemen her gun boyle guzel bir sahile bu kadar yakin oturdugum icin sukrediyorum.
Onumuzdeki 3-4 ayin guzel gececegini hissediyorum.


2 comments:

j.d. said...

Tekrardan bir de bu sosyal mecradan kıskandığımı belirtmek istiyorum!! Şimdi İzmir'deyim ama çalışma saatlerim yüzünden daha gidip yüzemedim, kendimi atıvericem vapurdayken falan :D

Unknown said...

Hahah at at :) nasil olsa bir kurtaran bulunur :)))

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review