Monday, June 9, 2014

Yeni spor ayakkabilarla yuruyuse yeni motivasyon~

@ 11:38 AM
En son 2 sene once spor ayakkabi aldigimdan bu post'ta bahsetmis, eskitecegim, atacagim, yenisini alacagim diye naralar atmisim.
Eskitmem bu zamani buldu ama tabiri caizse ayagimda paralandi. Ayakkabinin hakkini verdim cidden. Hemen hemen her gun yuksek tempoda yurumeye alistim. 
Yeni spor ayakkabilarini hakettim.
Aradigim spor ayakkabi hafif, tabani kalin, hava geciren ayagimi terletmeyen ve topuk yastigi olmayan bir ayakkabiydi. 

Eskittigim New Balance'lar tum bu ozelliklere sahipti. Zaten bir koseye atilip hic giyilmeden beklemek yerine, ayagimda paralanmasinin sebebi de cok memnun kalmamdi.
Bunlari bulamasaydim yine New Balance alicaktim. 
Yine de yeni markalar denemeyi sevdigim icin bir sure daha aramaya devam ettim. Iyiki oyle yapmisim. Bir degil iki tane buldum.

Mor - neon pembeli olani Sketchers son donemde cok iyi bahsedildigi icin denedim. Gercekten de ayagima giyince cok rahat ettim. Tam almaya karar vermistim ki; gozume hakkinda hic bir bilgim olmayan Fila ilisti. Denedim, baktim o da rahat hadi onu da aldim.

Bir alis-veris gununu de boyle bitirmis oldum.
Bakalim bunlari ne zaman eskitip atacagim 










1 comments:

Melislicious said...

ben de senin gibi uzun zamandır spor ayakkabı almayanlardandım:))) 1 ay oldu alalı ama başka bişey giyemiyorum günlük hayatımda da:P Sketchers alsam mı bilememiştim ben, demek çok rahatmış çok da cici duruyor. güzel günlerde eskit:P

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review