Wednesday, September 17, 2014

Botanik park {meyve/sebze bahcesi ve daha fazlasi}~

@ 11:29 AM
Yeryuzunde kac cesit elma, armut, yada marul olabilecegini tezahur edemeyen bir sehir cocugu olarak meyve/sebze bahcesinde gorduklerim bana cok ilginc geldi.
Imkan olsa tatlarina da bakmak isterdim ama tabiki boyle bir durum olamaz.
Siz hayatiniz da hic kirmizi marul gordunuz mu?
Ben valigindan bile habersizdim.
Hangi sebze ne zaman toplanirmis onu da ogrendik.
Ari kovanlari da olmazsa olmaz

Bir gun bahcem olsa boyle hem goze hem mideye hitap eden bir duzenleme yapmak isterdim.
Su siselerimizi tekrar tekrar doldurmaliymisiz.
1 yeni pet sise su yapmak icin 3 sise su kullaniliyormus.
Illinois nipeten corak bir yer oldugundan midir nedir, parkin en kucuk kismi meyve/sebze bahcesiydi.
Hemencecik bitti ve sus bitkileri kismina donuverdik.
Bir bakima iyi oldu. 
Tamam ilginc falan ama bir yere kadar.
Fazlasi beni cok SIKIyor.

Boyle yesillikler icerisinde bir gunu tamamladik. Her hafta hatta ayda bir bile gitmem tabiki ama sehire 15 dakika uzaklikta boyle bir yere sahip olmak gercekten hos.

Diger botanik park yazilarina bakmak isterseniz buraya ve buraya bakabilirsiniz.


0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review