Wednesday, September 10, 2014

Pride, Prejudice and Jasmin Field~ Melissa Nathan

@ 3:33 PM
Yapmis olmak icin yapilan isleri sevmedigim gibi yazmis olmak icin yazilan kitaplari da sevmiyorum.

Burada detayli bir sekilde anlattigim gibi bana gore tum zamanlarin en guzel ask hikayesi Gurur ve Onyargi'dir.

Kitabin kendisini, filmlerini, dizilerini kac kere izlesem SIKILmam. 
ki normalde film izlemekten cok SIKILirim.

Dolayisiyla fan fiction'larina da gayet acigim.
Gercek hikaye kadar guzel olmasa da yine de keyif verir, kendini okutur.
Sanat saheseri beklememek lazim ama arkadasim bu kadarda bastan sagma yazilmaz!

Kitabin hic bir seyini sevmedim.
Bana hic bir sey katmadigini dusunuyorum.
Hikayenin basitligi bir yana, bir kere bile sozluge bakmadim. 
Toplam 200 kelimeyle anlatmis tum hikayeyi, bakmama hic gerek olmadi.
Gundelik dile alismaya calisan,basit konusmalari anlamaya calisan biri olsam neyse.
Bundan sonra elime keyif garantili bir kitap almaliyim.
Buna gercekten ihtiyacim var.

Kitap olmasa da bu aralar keyif aldigim bir sey var aslinda.
Freeze dried meyvalara taktim. 
Oyle guzelki, her sabah kahvemle, her aksam cayla paketin dibini goruyorum. 
  
Elma, mango, cilek ne ararsan var.
Hepside cok guzel. 
Tavsiye ederim.



0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review