Saturday, December 6, 2014

Tatil sonrasi TjMax alis-verisi~

@ 2:33 PM
Tatil oncesi alis-verisi olur da sonrasi olmaz mi?

Tatil uzun olunca elbet o da olur.
Gerci bu sefer tatilden ziyade mevsim ve evde bitenlerle alakaliydi.
Chicago'ya gelir gelmez super soguk bir havayla karsilastim. Hemen sarindim burundum.
Evde eskiiii bir panduf vardi. Onu emekli edip yerine yenisini aldim. 
Kendimce kışa hazirlandim.
Sonra her zamanki gibi kisisel bakim reyonunda kayboldum.

Sol bastaki ponza benim iflah olmayan topuklarima ponza dayanmadigindan alindi. Digerleri kisa zaman sonra ya kirildi, ya puruzlu yuzeyini kaybetti, hep bir seyler oldu. Birde  bu markayi deneyeyim. Bakalim bu basa cikabilecek mi benim toynayaklarla :) 

Bal rengi pompali kutu Scottish Fine Soaps 'in el sabununa ait. Koku, yapi her zamanki gibi efsane! Ne zaman denk gelsem aliyorum. herkese de tavsiye ederim. Gercekten guzel. 

Onun hemen onundeki metal kutuda da yine Scottish Fine Soaps'in Oatmeal bar sabunu var. Bar sabunlari gercenten seviyorum. Bana kendimi daha temizlenmis hissettiriyor.

She Argan Oil Leave-in treatment saci isiya karsi korumayi ve kaybettigi nemi geri kazandirmayi vaadediyor. Icerisinde Sulfat ve Paraben icermiyormus. Acikcasi neden aldigimi bilmedigim urunler on yuz bilmem kac +1 durumundaydi. Ilk kullanimdan hemen sonra geri vermeye karar verdim. Sacimi sert ve yapis yapis yapti. Allah'tan geri verme sansim var. Olmasa cope gidecekti.

O'pro leave in conditioner sacim o kadar cok karisiyor ki, bu ve bu tarz urunler olmasa asla tarayamiyorum. Degisik bir marka denemek adina aldim. Islevine ek olarak beslemeyi de vaad ediyor ama henuz bir degisiklik gormedim.

Keratin Complex parlatici tozsaclarimiza suruyormusuz ve mat oldugu gunlerde bile super parlak ve guzel gozukuyormus. 
Sahsen benim saclarim gayet saglikli ve parlak. Eee o kadar bakima olsunlar yani degil mi?
Kendimde bir yerlere giderken kullanacagim ama esas deneme sebebim annemin saclarini son gorusmemizde cok berbat bulmam oldu. 
Begenirsem onun icin yedeklemeyi dusunuyorum. Belli bir yastan sonra sac asla cok guzel olmuyor diyorlar, dogrudur, inaniyorum ama en azindan guzel gozuksun.

Keratin Perfect sampuan 'i keratinli sampuanlar bu aralar cok populer oldugu icin denemek istedim.3-4 ayda bir saclarimi guclendirmek icin Keratin bakimi zaten yaptiriyorum. Bu da ek bir fayda saglar umarim.

Beauty essential 'in cilekli armutlu yuz temizleme mendili. Biliyorsunuz bu mendilleri surekli kullaniyorum ama ilk defa bu kadar berbat kokanini gordum. 
Allah'im o ne oyle! dehset bir sey! bunu elbette bitirecegim ama bir daha cilek armut kombinasyonunu asla kullanmam. 
Blog'da TjMax'den sadece  kisisel bakim urunleri aliyormusum  gibi tablo cizsemde, aslinda bazen kiyafette aliyorum.   

Mesela en son indirimden Betsey Johnson' in elbisesini aldim. Boyle dalli gullu seyleri oldum olasi hep cok severim. 10 gun sonra gidecegimiz Hawaii seyahatinde valizimde yerini alacak.


0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review