Tuesday, February 24, 2015

Nagasaki {Eric Faye}~

@ 10:59 PM
Nagasaki...
Book of loneliness... 
Although, it was all about inner feelings of person who discovered a woman who is secretly living in his place, writer use his great talent and create a suprisingly interesting story. 
He was able to keep the reader's attention awake on every single line and page. 

I believe everyone who lives in big cities, or away from family and old friends would easily make connections with the characters. 
Personally, I often felt like some of my feelings were vocalized by the characters.

Guilt, selfishness, (again) loneliness was main considerations, but how come I was happy and maybe even a kind of satisfied?
I guess, because I was reading, somebody else went through similar emotions I did.
It made me  feel good.

Overall, very well written relatively short novel
highly recommended, very much worth time and money to spent.

If  you like, you can puchase from here like I did.

*****
Bu bir yalnizlik kitabi...
Ama oyle romantik yalnizlik degil, en okkalisindan, insanin icine isleyen kup kuru bir yalnizlik 

Cok sevdigim bloggerlardan Sergul'un blogundaki bu yaziyi okuyarak almaya karar verdim.

Yazar okuru garip bir sekilde iyi hissettirerek yalnizligi anlatmayi basarmis. 
Galiba hepimiz anlasilmak istiyoruz. Belkide bu yuzden kendimi iyi hissettim.

Gercek bir olaydan esinlenilmis olsa, aslinda olaydan cok kisilerin duygularina odaklanilarak yazilmis. 
Cok hareketli bir kitap asla degil ama yazar bir sekilde okurun ilgisini uyanik tutmayi basariyor.

Karakterlerle aramda baglar kurmakta hic zorlanmadim. 
Benzer duygulari farkli zamanlar ve sehirlerde yasadigimi hatirladim. 
-bu bloga tesadufen gelmediyseniz, az cok biliyorsunuzdur ne cok yalniz kaldim. Bazen kendi tercihimle bazen sartlar geregi-

Ingilizce biliyorsaniz kesinlikle ingilizcesini tavsiye ederim. Cunku cok basarili bir ceviri. Uzun zamandir bu kadar iyi bir metin okumamistim. Tiri viri seyler okumaktan dilimi resmen gerilemis hissediyordum. Ayni sayfa icerisinde bazen 3 kelimeyi bilmedigim oldu ama metne oyle iyi yedirilmiski zorlama yada egreti durmamis.
Gercekten guzel olmus. 
Okumak isterseniz buradan bakabilirsiniz. 
Bilmeyenler icin, illede kindle sahibi olmaniza gerek yok, telefon yada tablete kindle app'ini indirip rahatlikla okuyabilirsiniz.  

1 comments:

serrose said...

begenmene sevindim

gercek hikaye olmasi, ulkenin gerceginin bu olmasi beni uzuyor acikcasi
buradaki yalnizlik guzel, imrendirici bir yalnizlik degil kesinlikle

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review