Wednesday, February 4, 2015

The True Story of Hansel and Gretel~

@ 4:49 PM
Dunyanin her zamanki gibi SIKICI ve hicde adil olmayan duzeni tahammulumu zorlayip, isyana surukluyor.
Bazen tam o sirada karsima bir sey cikiyor ve o kadarda kotu degilmis diyorum.

Bazense tam o sirada baska birseyle karsilasiyor ve aslinda dahada kotuleri varmis. Benim yasadiklarim ne ki diyorum.

Iste bu kitap bana yasadiklarimin, sahit olduklarimin o kadar da kotu olmadigini, bir zamanlar bir yerlerde feristahini yasayanlarin oldugunu anlatti. 

Insanlarin cogu zaman sudan sebeplerle savas cigirtkanligi yaptigi $u gunlerde, savasin cocuklara, bebeklere, kadinlara, erkeklere, guclu ve zayiflara, zengin yada fakir herkese, insanlara neler yaptigini gosterdi.
Yasli cadininda dedigi gibi "ne eksik ne fazla, tamda oldugu gibi"

Uvey annenin cocuklari neden ormana gonderdigini, babanin nasil buna izin verdigi, ve cadinin onlari niye kulubeye kapattigini, ve en sonunda da onlari niye sobaya attigini ogreniyoruz.

 Akici bir dille yazilmasina ragmen hissettirdiklerinin agirligi nedeniyle okumak kolay olmadi.
Zaten Hansel'le Gretel masalini da okurken hep ne kadar huzunlu bir hikaye oldugunu ve cocuk hikayesinden ziyade icerisinde cocuk gecen bir yetiskin hikayesi oldugunu dusunurdum.
Bu haliyle okumak bu hissimi dahada pekistirdi.

Siz nedersiniz? Aramizda hikayeyi yada gercek hikayeyi okuyan var mi?

0 comments:

Follow me~

 

KaLinka Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review